TESTIMONI EJEN IQWIENS

Di bawah ini tentang pengakuan ejen iqwiens yang tujuh tahun buat insuran tapi sekarang fokus pada int3Tree.

Assalamualaikum kak awien saya nak share cikit.. Kak awien tau kan yang saya berhenti buat insurance yang dah 7 thn saya keja, mmang bulat hati tawakal nk buat int3tree fulltime. Macam ada sesuatu suruh saya berhijrah dan saya yakin ia untuk kebaikan sbb da buat garfu tala beberapa kali jawapannya, bertawakal lah pada Allah.. Rezeki Allah itu luas dan bayar lah zakat 3 kali saya buat jawapan dia lebih kurang sama.

Masa resign je 1 minggu lebih tub2 MCO, hahah tergamam kejap saya dah la tak dapat langsung commission sebab kena ROP siapa buat insurance tau la apa ROP.
Tapi sebab hasil bebelan akak yang makin lama makin sedap saya dengar, dengan class CS duk cakap pasal cash flow jaga zakat bayar, so saya rasa benda ni aku patut focus.

Masa kerja insurance tak pnah menyimpan pun kak tak cukup lagi adalah… . Ni MCO tak keje kot tapi Allah tu baikkan.. Sy jaga solat saya apa yg perlu tu sume sy buat sedekah, zakat..

Ok hasil die tak gempak pun kak sy tak beli kereta mewah tak beli handbag branded pun, tapi saya dapat byr balik duit adik rm500 masa nk amik stock pada kak awien dia pinjamkan dan sy beli kipas hehe, sy ada je kipas tp kan skg kdg panas dia cam mandi sauna, jadi hasil dari duit jualan X3C dpt byr adik rm500 dpt beli kipas.
saya yakin dan percaya klau sy consistent InsyAllah tak mustahil Allah akan bagi lagi byk. Tq sangat kat akk byk tolong bg idea xpnah penat reply mesg sy pagi ptg lwt malam akk mesti reply dan pada founder kita CS tu mmang 👍👍saya xpnah jmpe bos meetg cakap kisah nabi dlu bos cina kan benda tu sy impress pasal CS. Doa kan sy kak trus dalam industry ni menuju puncak.. Amin Ya Allah Ya mujib. 20th Mei 2020 (27 Ramadhan 2020)

Komenter dari founder int3Tree